Szanowni Państwo,
w związku z rozpoczęciem rekrutacji na realizację staży krajowych dla studentów, w ramach programu „Wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”, w roku akademickim 2021/2022, zapraszamy Państwa do zgłoszenia swojej kandydatury do udziału w projekcie za pośrednictwem e-formularza zgłoszeniowego.
Po wypełnieniu e-formularza zgłoszeniowego należy przekazać w kopercie oryginały nw. dokumentów do Działu Doskonalenia Zawodowego i Poligonu (RO-4) poprzez Kancelarię Ogólną SGSP lub wysłać drogą pocztową, na adres Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (ul. J. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „RO-4 – Staż POWER”):
· Formularz danych uczestnika projektu
· Oświadczenie o kwalifikowalności uczestnika projektu
· Oświadczenie uczestnika projektu
· Deklaracja uczestnika projektu o przystąpienie do wsparcia
· Oświadczenie studenta o braku doświadczenia zawodowego