Szanowni Państwo,
w związku z rozpoczęciem rekrutacji na realizację, dla kadry dydaktycznej kursów/szkoleń, w ramach programu „Wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”, w roku akademickim 2020/2021, zapraszamy Państwa do zgłoszenia swojej kandydatury do udziału w projekcie za pośrednictwem e-formularza zgłoszeniowego.
Po wypełnieniu e-formularza zgłoszeniowego bardzo prosimy o złożenie w Kancelarii SGSP lub wysłanie drogą pocztową, na adres Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (ul. J. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, z dopiskiem „szkolenia”), oryginałów nw. dokumentów:
Formularz danych uczestnika projektu
Oświadczenie o kwalifikowalności uczestnika projektu
Oświadczenie uczestnika projektu
Deklaracja uczestnika projektu o przystąpienie do wsparcia